روانشناسی سلامتروانشناسی شخصیت

یادگیری مداوم حداقل چیزی است که برای موفقیت در هر زمینه ای لازم است.

یادگیری مداوم حداقل چیزی است که برای موفقیت در هر زمینه ای لازم است.

مهارت های روانی | اجازه ندهید که ضعف یا عدم توانایی در یک زمینه خاص شما را از حرکت باز دارد. در کار هر چیزی قابل یادگیری است و آن چه دیگران یاد گرفته اند شما نیز می توانید یاد بگیرید.

حداقل روزی یک ساعت در زمینه کاری خود صرف نمایید. صبح ها کمی زودتر از خواب بیدار شوید و نیم ساعت تا یک ساعت به مطالعه کتاب یا مجله ای بپردازید که شامل اطلاعاتی است که می تواند شما را یاری کند که مؤثرتر و کارآمدتر باشید.

در هر دوره آموزشی یا سمیناری که می تواند در زمینه مهارت های اصلی تان به شما کمک کند شرکت نمایید. در همایش ها و جلساتی که به تخصص یا حرفه شما مربوط می شوند شرکت کنید. به نشست ها و کارگاه ها بروید. جلو بنشینید و یادداشت بردارید. نوارهای ضبط شده این جلسات و بازدیدها را خریداری کنید. برای این که یکی از آگاه ترین و شایسته ترین افراد زمینه کاری خود باشید وقت صرف نمایید.

و در آخر، هنگامی که مشغول رانندگی هستید به نوارهای آموزشی مربوط به زمینه شغلی تان گوش دهید. به طور متوسط هر فرد صاحب اتومبیل سالانه 500 تا 1000 ساعت از وقت خود را صرف رانندگی می کند. ساعات رانندگی را به ساعات یادگیری تبدیل نمایید. شما می توانید تنها با گوش دادن به نوارهای آموزشی در حین رانندگی به یکی از زیرک ترین، توانا ترین و صاحب بالاترین دستمزدها در زمینه کاری خود تبدیل شوید.

هر اندازه بیش تر بیاموزید و بیش تر بدانید اعتماد به نفس و انگیزه تان نیز بیش تر خواهد شد و هر اندازه کارتان را بهتر انجام دهید توانایی تان برای پیشرفت در زمینه کاری تان بیش تر می گردد.

هر قدر بیش تر بیاموزید توانایی تان در یادگیری بیش تر می شود. همان طور که با تمرین فیزیکی می توانید عضلات بدنتان را تقویت نمایید، با تمرین ذهنی نیز می توانید عضلات ذهنتان را قوی کنید. به جز محدودیت هایی که خودتان تصور می کنید، هیچ محدودیتی برای مقدار و سرعت و پیشرفت شما وجود ندارد.


منبع:

کتاب: قورباغه ات را قورت بده!

(21 روش عالی برای غلبه بر تنبلی و انجام بیش ترین کار در
کم ترین زمان )

#قورباغهات-را-قورت-بده
#برایان_تریسی

نوشته های مشابه

مهارت‌های روانی | mentalskills

«مهارت‌های روانی» پایگاهی جامع و صمیمی برای رشد و توسعه فردی و اجتماعی است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا