مهارت‌های روانی

سالروز افتتاح کانال مهارت‌‌‌های روانی

مهارت‌های روانی | امروز ۲۴ اردیبهشت ماه سالروز افتتاح کانال مهارت‌‌‌های روانی است. کانالی که در ابتدا با هدف اطلاع‌‌‌رسانی، آموزش و کمک به بیماران خاص و پیوند اعضا در ۲۴ اردیبهشت ۹۵ راه‌‌‌اندازی شد.

طی ۷ ماه (تا اواخر آذر ماه همان سال که بعد از تحویل به نام مهارت‌‌‌های روانی تغییر نام پیدا کرد) کارهای علمی، پژوهشی، کارگاه‌‌‌های ورزشی و روان‌‌‌شناسی و مسابقات زیادی که برای این عزیزان برگزار کردیم.

از مراکز بهزیستی، نگهداری معلولان، مراکز درمانی و..‌ که بیماران هموفیلی، تالاسمی، ام اس، اوتیسم، ذهنی/ حرکتی، پیوند کلیه و دیالیزی، پیوند دیگر اعضا و… از همه‌‌‌شان یاد گرفتم، تجربه بی‌‌‌نطیری بود که هم‌‌‌چنان ارتباطم را با این مراکز و این عزیزان حفظ کرده‌‌‌ام.

از همه کسانی هم که در این مدت به بنده و کانال لطف داشتند تشکر می‌‌‌کنم، از کادر درمان، پرستار و پزشک، روان‌‌‌شناس، مددکار، معلم، مربی و… و البته از همگی شما که بازخورد و انگیزه دادید که در کنار هم مطالب زیادی را یاد بگیریم.

اگر هم ناخواسته در این مدت با انتشار مطلبی باعث رنجش کسی شده‌‌‌ام پوزش می‌‌‌طلبم، طبیعی است که تنوع ایده‌‌‌ها و نظرات، فرهنگ‌‌‌ها، زبان‌‌‌ها، اختلافات مذهبی و سیاسی، دچار ناراحتی و حساسیت‌‌‌هایی می‌‌‌شود و این امر گریزناپدیر است. امیدوارم سالم و سلامت، پیروز و موفق باشید.

ششمین سال فعالیت «مهارت‌های روانی» گرامی‌باد.

مجید کرامتی مقدم

۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۱

مهارت‌های روانی | mentalskills

«مهارت‌های روانی» پایگاهی جامع و صمیمی برای رشد و توسعه فردی و اجتماعی است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا