روانشناسی اجتماعیروانشناسی شخصیتمهارت های زندگیمهارت‌های روانی

روانشناسی (شخصیت) خودشناسی

روانشناسی (شخصیت) خودشناسی

مهارت های روانی | هنگامی که در رستوران یا هتل هستید و شکر یا شیرِ قهوه خود را بیشتر از مقداری که در خانه مصرف می کردید مصرف می کنید بیانگر این است که شما زمینه فساد مالي را دارید.

وقتی که در رستوران یا اماکن عمومی هستید و مقدار زیادی دستمال کاغذی، صابون یا عطر استفاده می کنید، در حالی که در منزلِ خودتان این گونه نیستید، بدین معنا است که اگر شرایطِ اختلاس برای شما فراهم شود اختلاس می کنید.

اگر در جشن ها و بوفه های مفتوح، زیاد می خورید در حالی که می دانید شخص دیگری آن را حساب می کند، بدین معناست که اگر فرصت خوردنِ مالِ دیگران را پیدا کنید این کار را انجام خواهيد داد.

اگر معمولا هنگامی که در صف ‌هستید و حقوقِ در صف بودن را را رعایت نمی کنید، پس شما زمینه این را دارید که برای رسیدن به هدفِ خود از کتفِ دیگران هم بالا بروید.

مبارزه با فساد را از خودمان شروع کنیم

نوشته های مشابه

روانشناسی (شخصیت) خودشناسی

اگر بر این باور هستید که هر چه را در خیابان پیدا کردید حق شماست در حالی که مال دیگران بوده است، پس قابلیت دزدی در شما وجود دارد.

اگر جزو کسانی هستید که فامیلیِ دیگران بیشتر از اسم آن ها برای شما اهمیت دارد،

یعنی این که در شما زمینه نژاد پرستی وجود دارد و احتمال دارد که تنها با توجه به اصل و نَسَبِ دیگران به آن ها کمک کنید، هم چنین ایده و افکار دیگران برای شما مهم نیست بلکه تنها خود شخص، برای شما اهمیت دارد.

هنگامی که به قوانین راهنمايي و رانندگی توجهی ندارید و به آن اعتنایی نمی کنید، بیانگر این است که شما زمینه تجاوز و سرکشی را دارید حتی اگر قرار باشد اشخاص بی گناهی هم در این بین صدمه ببینند.

هنگامی که این پیام را خواندید و از خود سوال کردید که این مسایل ضروری نیستند،

یعنی این که شما مصلحتِ خود را بر مصلحتِ جامعه ترجیح می دهید.


مبارزه با فساد را از خودمان شروع کنیم!!

مهارت‌های روانی | mentalskills

«مهارت‌های روانی» پایگاهی جامع و صمیمی برای رشد و توسعه فردی و اجتماعی است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا