معرفی کتابمهارت های زندگیمهارت‌های روانی

معرفی و توضیحاتی چند درباره کتاب هوش برتر

معرفی و توضیحاتی چند درباره کتاب هوش برتر
اثر: دکتر پریانگادی زویسا، ترجمه: دکتر محمد خبیری، دکتر طهمورث نورایی، دکتر میرمحمدکاشف و کوروش قهرمان تبریزی


مهارت های روانی | این کتاب از ۳ بخش، ۱۴ فصل و ۱۱۰ صفحه تشکیل شده است.
نویسنده کتاب به عنوان یک پزشک، معلم و نویسنده توانسته در این اثر، زمینه های پزشکی (بدن/ ذهن)، برنامه ریزی های عصبی کلامی و یادگیری های سریع را با یادگیری های روانی ادغام کند.


در این راه او توانسته آموزش هایش را برای سازمان‌های سطح بالای جهان، ورزشکاران المپیک و استعدادهای درخشان و همین طور مردم عادی اجرا نماید.


پریانگا دی زویسا متولد برزیل است و ساکن کلمبیاست.


اما گوشه هایی از کتاب:


در وجود هر انسان توانایی های یادگیری نامحدودی وجود دارد. چیزی که لازم آست، آن توانایی ها باید شناخته شود، بیرون بیاید، شکوفا گردد و باقی بماند!


هر سنی که دارید می‌توانید با تغییر دادن افکار، اندیشه خود، سن فیزیولوژیکی خود را تغییر دهید. تغییر سن فیزیولوژیکی سبب بدنی جوان تر و حافظه ایی بهتر خواهد شد.


افراد متفاوت هستند، در درون هر شخصی توانایی های خاصی نهفته است. تخصص خاص، دانش خاص، خلاقیت و یا برخی قابلیت های ویژه همچون؛ صدا، نقاشی، طراحی، معماری، ورزش، نویسندگی، رهبری و یا موارد دیگر….

معرفی و توضیحاتی چند درباره کتاب هوش برتر
اثر: دکتر پریانگادی زویسا، ترجمه: دکتر محمد خبیری، دکتر طهمورث نورایی، دکتر میرمحمدکاشف و کوروش قهرمان تبریزی

تهیه و تنظیم: مجید کرامتی مقدم  (کانال مهارتهای روانی)

توضیح تکمیلی از مجید کرامتی مقدم:


نویسنده در جای جای کتاب با جملات انگیزشی از صاحب نظران و اندیشمندان مطرح دنیا برای درک بیشتر مطالب فصل استفاده کرده است.


از ظرفیت عظیم مغزی تا تجسم سازی خلاق و تمریناتی برای بهبود آن در فصل اول سخن گفته، در ادامه به طراحی ذهنی، نقشه ذهنی، پیگیری حسی، تندخوانی، شیوه های یادگیری متفاوت و…. با ارائه تمریناتی ساده پرداخته است.


در این اثر به برنامه ریزی عصبی کلامی که در علوم رفتاری جدید بی نهایت در یادگیری و در تقویت هوش موثر است پرده برداشته، NLp که به تلنولوژی جدید موفقیت معروف شده است به شما یاد می‌دهد که چگونه به طرز موثر با مغز و سلسله عصبی تان رابطه برقرار کنید.


اگر دغدغه یادگیری دارید، اگر از شرایط محیطی و یادآوری مطالب قبلی دچار مشکل هستید، اگر هنوز نمی دانید از چه طریقی بهتر یاد خواهید گرفت (دیداری، شنیداری یا حسی)، اگر نسبت به ضمیر ناخواداگاه و کاربرد نیم کره های مغزتان اطلاعات زیادی ندارید، مطالعه این کتاب و مطالبی از این دست را به شما پیشنهاد می کنم. (برگرفته از کانال مهارتهای روانی)

توضیح تکمیلی از مجید کرامتی مقدم

مهارت‌های روانی | mentalskills

«مهارت‌های روانی» پایگاهی جامع و صمیمی برای رشد و توسعه فردی و اجتماعی است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا